Sonntag, 17. Februar 2013

Designers Nest

Eine meiner Lieblingsshows in Kopenhagen war von Designers Nest. „Designers Nest“ bedeutet soviel wie „nächste Designer“. Während der Show zeigten insgesamt 50 Absolventen der Kunst- und Modeschule von Kopenhagen drei verschiedene Outfits. Davon entschied sich die Jury für die beste Kollektion. Da der drei Sieger vorher nicht informiert werden, gab es sehr rührende Momente als sie nach der Show verlesen wurden. Aber ehrlich gesagt überzeugte mich die Wahl der Jury nicht unbedingt, da ich mich aber selbst nur schwer für eine Kollektion entscheiden könnte, zeige ich euch meine Lieblingsstyles. Guten Start in die Woche!

designers nest menswear, designers nest 2013, designers nest menswear copenhagen, freaky styles at designers nest


One of my favourite’s shows in Copenhagen was from Designers Nest. Designers Nest means more or less Next Designers who was chosen in the show. During the show 50 graduates of the Fashion and Art school in Copenhagen presented three outfits. The best collection was chosen as “Designers Nest” by a jury. The three winners were not informed before and acted very touching. To be honest I don’t agree with the Jury’s choice but it really hard to find the best collection among all those creative styles. That’s why I have chosen my favourites to be present them to you. Have a good night and a good start in the week!



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and taking the time to leave a comment!
Please feel free to share your thoughts, suggestions for improvements,
questions or whatever!
You can leave a link that I can also visit your blog.
Caroline
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...