Montag, 11. Februar 2013

Vivienne Westwood

Seitdem ich vor ein paar Jahren eine Dokumentation über Vivienne Westwood geschaut habe, träumte ich davon zu einer ihrer Shows zu gehen. Ich finde die Frau einfach unglaublich cool nicht nur wegen ihrer Mode auch wegen ihres Charakters. Als ich dann die Einladung zu ihrer Show bekam... naja ihr könnt es euch vorstellen. In Kopenhagen war Vivienne Westwoods Show die, auf die ich mich am meisten freute. In ihren Kollektionen spiegelt sich immer ihre freie Persönlichkeit und ihre Einstellung ihr eigenes Ding durchzuziehen, wieder. Eine tolle Show.
vivienne westwood collection copenhagen, vivienne westwood W/F 2013 2014, vivienne westwood copenhagen fashion week, selfmade image runway vivienne westwood,
vivienne westwood runway pictures copenhagen

Pictures via Official Copenhagen Fashion Week

Since I watched as a little 13 years old a documentation of Vivienne Westwood I dreamed to go to one of her shows. I really love Vivienne Westwood not just for her fashion but also personality. As I got the invitation to her show… well, guess how I felt. Like dancing and singing through my room. In Copenhagen Vivienne Westwoods show was the one I was looking the most forward to. Her collection reflects her independent personality. It was an awesome show.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and taking the time to leave a comment!
Please feel free to share your thoughts, suggestions for improvements,
questions or whatever!
You can leave a link that I can also visit your blog.
Caroline
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...