Donnerstag, 14. Juni 2012

Oh, what a joy...

Ist es jetzt auch für Joy bloggen. Seit gestern blogge ich nicht nur für meinen eigenen blog, sondern schreibe auch ein paar Artikel pro Monat für Joy. Gestern wurde mein erster Artikel auf der Internet Seite von Joy veröffentlicht. Indem geht es um mein Lieblingskleid. Falls es euch interessiert, klickt hier zum weiterlesen...
Für mich geht es jetzt gleich los zum Flughafen für einen Tag nach München. Sozusagen die erste Geschäftsreise in der Geschichte meines Blogs haha ;)
Morgen erfahrt ihr mehr!

It is to blog for joy magazine. Since a few days I am blogging next to my own blog also for Joy. Yesterday my first article was published. It was about my favorite dress. When you are interested click here to read on...
Now it is time for me to go to the Airport. I will be for one day in Munich for the very first business trip in history of my blog haha ;) Tomorrow you will know more so stay tuned!


2 Kommentare:

Thank you for visiting my blog and taking the time to leave a comment!
Please feel free to share your thoughts, suggestions for improvements,
questions or whatever!
You can leave a link that I can also visit your blog.
Caroline
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...