Donnerstag, 5. Juli 2012

ESACADA Sport Fashion Show

Gestern begann für mich die Mercedes Benz Fashion Week gleich mit einer der Schauen auf die ich mich am meisten gefreut habe: Die Escada Sport show, die schon um 10 Uhr morgens begann (ich habe mir vorher große Sorgen gemacht, ich könnte die Show verpassen). Die Kollektion war sehr sommerlich: Strohhüte, leichte Stoffe, Sommerfarben. Perfekt für den Strandurlaub!

Yesterday Mercedes Benz fashion week started for me with one of the shows I looked the most forward for: The Escada Sport show which began at 10 am (I had been afraid of oversleeping it). The collection was summery: Straw hats, light materials, summer colours. Made for trip to the beach!


Fuchsia- one of my favourite colours!
Fuchsia- eine meiner Lieblingsfarben


Die Kette gefällt mir wirklich gut
I really like that necklace

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and taking the time to leave a comment!
Please feel free to share your thoughts, suggestions for improvements,
questions or whatever!
You can leave a link that I can also visit your blog.
Caroline
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...