Sonntag, 15. Juli 2012

Rebekka Ruétz Fashion Show S/S 2013



Die Show von Rebekka Ruetz fiel dadurch auf, dass sie in ganz in Beige-, Grau- und Weißtöne gehalten war. Für Farbe sorgte nur ein intensives Sonnengelb. Ich hatte schon aufgrund der besonderen Eintrittskarte hohe Erwartungen an die Show, die nicht enttäuscht wurden. Die Materialien waren wie erwartet gut und ebenso verarbeitet. Besonders gut gefielen mir die Frisuren. Kann ich nur an alle die lange Haare und viel Geduld haben empfehlen.



The best card of the fashion week was of Rebekka Ruétz: It was made of wood. As extravagant as the card were the (high-quality) materials she uses for her show. The collection also attracts attention because it was all in shades of grey, beige and white. The only colour which was used was an intense yellow. I really also like the hairstyle of the models. I can absolutely recommend it for everyone who has long hair and a lot of patience.




Das linke Kleid gefiel mir am besten.
My favorite piece was the white dress on the left side.

Was ich an Rebekka Ruétz sehr mag, ist dass sie viele außergewöhnliche Materialien verwendet, siehe das linke Kleid.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for visiting my blog and taking the time to leave a comment!
Please feel free to share your thoughts, suggestions for improvements,
questions or whatever!
You can leave a link that I can also visit your blog.
Caroline
Love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...